Společnost klinické výživy a intenzivní metabolické péče ČLS JEP
pořádá
XXXV. MEZINÁRODNÍ KONGRES SKVIMP
na téma
Kontroverze ve výživě
Podtéma: Klinická výživa – most mezi vědou a praxí
Termín a místo konání
11. – 13. 4. 2019, hotel a kongresové centrum Nové Adalbertinum, Velké náměstí 32, Hradec Králové
Tematické okruhy kongresu
- Výživa a hojení
- Výživa a rehabilitace
- Sportovní medicína a výživa
- Chirurgie
- Intenzivní péče
- Onkologie
- Pediatrie
- PEG u seniorů s demencí
- Domácí parenterální výživa
- Výživa a osteologie
- Vláknina a umělá sladidla v potravinách
- Nepřímá kalorimetrie
- Tělesné složení
- Cévní vstupy
- Pacient s dlouhodobým vstupem v nemocnici
- Péče o vstupy pro enterální výživu
- Optimální nutriční péče pro každého (ONKa)
Dokumenty ke stažení
- program [PDF, 1,0 MB]
Odborný program kongresu
- Přednášky našich a zahraničních odborníků
- Samostatná sesterská sekce
- Samostatná sekce nutričních terapeutů
- Posterová sekce
- Recentní doporučení
- Paralelní bloky
Vzdělávací akce je pořádána dle Stavovského předpisu č. 16 ČLK – účastníci obdrží certifikát o účasti.
Kongresové poplatky, platba
Kongresový poplatek je rozdělen do dvou kategorií a je možné zajistit si účast na celý kongres (3 dny) nebo pouze na jeden vybraný den:
Kategorie A: lékař, farmaceut, ostatní VŠ a další pracovníci mimo kategorii B:
- člen SKVIMP: 1200 Kč (jednodenní varianta: 720 Kč)
- nečlen SKVIMP: 1700 Kč (jednodenní varianta: 1000 Kč)
Kategorie B: zdravotní sestra, nutriční terapeut a další SZP – zaměstnanec zdravotnického zařízení či zařízení sociálních služeb:
- člen SKVIMP: 300 Kč (jednodenní varianta: 180 Kč)
- nečlen SKVIMP: 550 Kč (jednodenní varianta: 350 Kč)
Vstupenka pro 1 osobu na společenský večer s rautem dne 11. 4. 2019: 350 Kč
Způsob plateb: Kongresový poplatek i vstupné na společenský večer bude hrazeno převodem, informace k platbě obdržíte po vyplnění on-line přihlášky na kongres. (Pozn.: všechny uvedené ceny jsou včetně platné sazby DPH.)
Přihlášky účastníků
Uzávěrka on-line přihlášek: 31. 3. 2019.
Abstrakty přednášek a posterů
Abstrakty budou přijímány v rozsahu maximálně 3 stránek včetně literatury ve formátu Microsoft Word 2000, písmo Times New Roman, velikost 12, řádkování jednoduché.
Abstrakty zasílejte e-mailem na adresu ludvikova@euroverlag.cz. Uzávěrka pro příjem abstraktů je 28. února 2019 ve 24:00 hodin SEČ.
V doprovodném e-mailu prosím uveďte, zda preferujete prezentaci ve formě přednášky nebo ve formě posteru. O definitivním zařazení rozhodne organizační výbor kongresu.
Důležitá data
Uzávěrka abstraktů: 28. 2. 2019 ve 24:00 hod. SEČ
Uzávěrka přihlášek: 31. 3. 2019
Stravování
Káva, minerálka a malé občerstvení bude podáváno o přestávkách.
Oběd dne 12. 4. 2019 (pátek) je zahrnut v ceně kongresového poplatku.
Dne 11. 4. 2019 (čtvrtek) proběhne společenský večer s rautem (vstupenky budou připraveny pro přihlášené – zájem o vstupenku na společenský večer je potřeba vyznačit v on-line přihlášce).
Storno účasti
Storno účasti je nutno nahlásit organizátorovi písemně nejpozději do 31. 3. 2019.
Ubytování
Aktualizace 11. 2. 2019: Ubytování v hotelech Nové Adalbertinum a Grand je již bohužel obsazené.
Závaznou rezervaci ubytování v hotelu Nové Adalbertinum (v místě konání konference) a v hotelu Grand lze provést v rámci vyplňování přihlášky na akci. Ubytování si každý z účastníků hradí sám přímo v recepci hotelu.
Hotel Nové Adalbertinum (Velké náměstí 32, Hradec Králové)
Ceny ubytování (včetně DPH, snídaně):
- jednolůžkový pokoj – 1350 Kč/pokoj/noc
- dvoulůžkový pokoj – 1680 Kč/pokoj/noc
- třílůžkový pokoj – 2150 Kč/pokoj/noc
Hotel Grand (tř. ČSA 295, Hradec Králové)
Ceny ubytování (včetně DPH, snídaně):
- jednolůžkový pokoj – 1550 Kč/pokoj/noc
- dvoulůžkový pokoj – 1850 Kč/pokoj/noc
Ubytování v dalších hotelech či ubytovacím zařízení si každý účastník zajišťuje i hradí sám.
Možnosti dalšího ubytování v Hradci Králové:
- Hotel Tereziánský Dvůr****
tel. 495 505 111 - Hotel Vacek „Pod Věží“****
tel. 495 514 932 - Hotel Černigov ***
- Hotel Boromeum Residence***
V Hradci Králové je k dispozici mnoho dalších ubytovacích kapacit. Při zrušení objednaného ubytování platí storno podmínky daného hotelu.
Hlavní partneři
Vystavovatelé:
Ostatní vystavovatelé
Technické zajištění kongresu
EUROVERLAG spol. s r.o.
Bolzanova 5, 301 00 Plzeň
kontaktní osoba:
Martina Ludvíková
tel. (+420) 377 421 040, mobil (+420) 724 841 047
e-mail: ludvikova@euroverlag.cz