XXXIV. Mezinárodní kongres SKVIMP (2018)

Společnost klinické výživy a intenzivní metabolické péče ČLS JEP

pořádá

XXXIV. MEZINÁRODNÍ KONGRES SKVIMP

na téma

Správnou výživou k zotavení: věda, důkazy a praxe

Podtéma: Doporučené postupy v klinické výživě – přínosy a úskalí

Termín a místo konání

5. – 7. 4. 2018, hotel a kongresové centrum Nové Adalbertinum, Velké náměstí 32, Hradec Králové

Tematické okruhy kongresu

  • Domácí parenterální výživa
  • Potraviny
  • Primární prevence
  • Chirurgie
  • Gastroenterologie
  • Intenzivní péče
  • Neurologie – CMP
  • Geriatrie
  • Onkologie
  • Poruchy příjmu a obezitologie
  • Optimální nutriční péče pro každého (ONKa)

Dokumenty ke stažení

Odborný program kongresu

Součástí odborného programu bude:

  • Přednášky našich a zahraničních odborníků
  • Samostatná sesterská sekce
  • Samostatná sekce nutričních terapeutů
  • Posterová sekce
  • Recentní doporučení
  • Paralelní bloky

Vzdělávací akce je pořádána dle Stavovského předpisu č. 16 ČLK – účastníci obdrží certifikát o účasti.

Kongresové poplatky, platba

Kongresový poplatek je rozdělen do dvou kategorií a je možné zajistit si účast na celý kongres (3 dny) nebo pouze na jeden vybraný den:

Kategorie A: lékař, farmaceut, ostatní VŠ a další pracovníci mimo kategorii B:

  • člen SKVIMP: 1200,- Kč (jednodenní varianta: 720,- Kč)
  • nečlen SKVIMP: 1500,- Kč (jednodenní varianta: 900,- Kč)

Kategorie B: zdravotní sestra, nutriční terapeut a další SZP – zaměstnanec zdravotnického zařízení či zařízení sociálních služeb:

  • člen SKVIMP: 300,- Kč (jednodenní varianta: 180,- Kč)
  • nečlen SKVIMP: 500,- Kč (jednodenní varianta: 300,- Kč)

Vstupenka pro 1 osobu na společenský večer s rautem dne 5. 4. 2018: 300,- Kč

Způsob plateb: Kongresový poplatek i vstupné na společenský večer bude hrazeno převodem, informace k platbě obdržíte po vyplnění on-line přihlášky na kongres. (Pozn.: všechny uvedené ceny jsou včetně platné sazby DPH.)

Přihlášky účastníků

Uzávěrka on-line přihlášek byla 28. 3. 2018.

Abstrakty přednášek a posterů

Abstrakty budou přijímány v rozsahu maximálně 3 stránek včetně literatury ve formátu Microsoft Word 2000, písmo Times New Roman, velikost 12, řádkování jednoduché.

Abstrakty zasílejte e-mailem na adresu ludvikova@euroverlag.cz. Uzávěrka pro příjem abstraktů je 21. února 2018 ve 24:00 hodin SEČ.

V doprovodném e-mailu prosím uveďte, zda preferujete prezentaci ve formě přednášky nebo ve formě posteru. O definitivním zařazení rozhodne organizační výbor kongresu.

Důležitá data

Uzávěrka abstraktů: 21. 2. 2018 ve 24:00 hod. SEČ

Uzávěrka přihlášek: 28. 3. 2018

Stravování

Káva, minerálka a malé občerstvení bude podáváno o přestávkách.

Oběd dne 6. 4. 2018 (pátek) je zahrnut v ceně kongresového poplatku.

Dne 5. 4. 2018 (čtvrtek) proběhne společenský večer s rautem (vstupenky budou připraveny pro přihlášené – zájem o vstupenku na společenský večer je potřeba vyznačit v on-line přihlášce).

Storno účasti

Storno účasti je nutno nahlásit organizátorovi písemně nejpozději do 28. 3. 2018.

Ubytování

Závaznou rezervaci ubytování v hotelu Nové Adalbertinum (v místě konání konference) a v hotelu Grand lze provést v rámci vyplňování přihlášky na akci. Ubytování si každý z účastníků hradí sám přímo v recepci hotelu.

NOVÉ ADALBERTINUM (Velké náměstí 32, HK)
http://www.noveadalbertinum.cz
Ceny ubytování (včetně DPH, snídaně):

  • jednolůžkový pokoj – 1350,- Kč/pokoj/noc
  • dvoulůžkový pokoj – 1680,- Kč/pokoj/noc
  • třílůžkový pokoj – 2150,- Kč/pokoj/noc

HOTEL GRAND (tř. ČSA 295, HK)
http://www.grandhk.cz
Ceny ubytování (včetně DPH, snídaně):

  • jednolůžkový pokoj – 1650,- Kč/pokoj/noc
  • dvoulůžkový pokoj – 1850,- Kč/pokoj/noc

Ubytování v dalších hotelech či ubytovacím zařízení si každý účastník zajišťuje i hradí sám.

Možnosti dalšího ubytování v Hradci Králové:

V Hradci Králové je k dispozici mnoho dalších ubytovacích kapacit. Při zrušení objednaného ubytování platí storno podmínky daného hotelu.

Technické zajištění kongresu

EUROVERLAG spol. s r.o.
Bolzanova 5, 301 00 Plzeň, http://www.euroverlag.cz
kontaktní osoba: Martina Ludvíková
tel. +420 377 421 040, mobil +420 724 841 047, e-mail: ludvikova@euroverlag.cz

Partneři kongresu

Hlavní partneři

Ostatní vystavovatelé