Společnost klinické výživy a intenzivní metabolické péče ČLS JEP
pořádá
XXXIV. MEZINÁRODNÍ KONGRES SKVIMP
na téma
Správnou výživou k zotavení: věda, důkazy a praxe
Podtéma: Doporučené postupy v klinické výživě – přínosy a úskalí
Termín a místo konání
5. – 7. 4. 2018, hotel a kongresové centrum Nové Adalbertinum, Velké náměstí 32, Hradec Králové
Tematické okruhy kongresu
- Domácí parenterální výživa
- Potraviny
- Primární prevence
- Chirurgie
- Gastroenterologie
- Intenzivní péče
- Neurologie – CMP
- Geriatrie
- Onkologie
- Poruchy příjmu a obezitologie
- Optimální nutriční péče pro každého (ONKa)
Dokumenty ke stažení
- program [PDF, 0,7 MB]
Odborný program kongresu
Součástí odborného programu bude:
- Přednášky našich a zahraničních odborníků
- Samostatná sesterská sekce
- Samostatná sekce nutričních terapeutů
- Posterová sekce
- Recentní doporučení
- Paralelní bloky
Vzdělávací akce je pořádána dle Stavovského předpisu č. 16 ČLK – účastníci obdrží certifikát o účasti.
Kongresové poplatky, platba
Kongresový poplatek je rozdělen do dvou kategorií a je možné zajistit si účast na celý kongres (3 dny) nebo pouze na jeden vybraný den:
Kategorie A: lékař, farmaceut, ostatní VŠ a další pracovníci mimo kategorii B:
- člen SKVIMP: 1200,- Kč (jednodenní varianta: 720,- Kč)
- nečlen SKVIMP: 1500,- Kč (jednodenní varianta: 900,- Kč)
Kategorie B: zdravotní sestra, nutriční terapeut a další SZP – zaměstnanec zdravotnického zařízení či zařízení sociálních služeb:
- člen SKVIMP: 300,- Kč (jednodenní varianta: 180,- Kč)
- nečlen SKVIMP: 500,- Kč (jednodenní varianta: 300,- Kč)
Vstupenka pro 1 osobu na společenský večer s rautem dne 5. 4. 2018: 300,- Kč
Způsob plateb: Kongresový poplatek i vstupné na společenský večer bude hrazeno převodem, informace k platbě obdržíte po vyplnění on-line přihlášky na kongres. (Pozn.: všechny uvedené ceny jsou včetně platné sazby DPH.)
Přihlášky účastníků
Uzávěrka on-line přihlášek byla 28. 3. 2018.
Abstrakty přednášek a posterů
Abstrakty budou přijímány v rozsahu maximálně 3 stránek včetně literatury ve formátu Microsoft Word 2000, písmo Times New Roman, velikost 12, řádkování jednoduché.
Abstrakty zasílejte e-mailem na adresu ludvikova@euroverlag.cz. Uzávěrka pro příjem abstraktů je 21. února 2018 ve 24:00 hodin SEČ.
V doprovodném e-mailu prosím uveďte, zda preferujete prezentaci ve formě přednášky nebo ve formě posteru. O definitivním zařazení rozhodne organizační výbor kongresu.
Důležitá data
Uzávěrka abstraktů: 21. 2. 2018 ve 24:00 hod. SEČ
Uzávěrka přihlášek: 28. 3. 2018
Stravování
Káva, minerálka a malé občerstvení bude podáváno o přestávkách.
Oběd dne 6. 4. 2018 (pátek) je zahrnut v ceně kongresového poplatku.
Dne 5. 4. 2018 (čtvrtek) proběhne společenský večer s rautem (vstupenky budou připraveny pro přihlášené – zájem o vstupenku na společenský večer je potřeba vyznačit v on-line přihlášce).
Storno účasti
Storno účasti je nutno nahlásit organizátorovi písemně nejpozději do 28. 3. 2018.
Ubytování
Závaznou rezervaci ubytování v hotelu Nové Adalbertinum (v místě konání konference) a v hotelu Grand lze provést v rámci vyplňování přihlášky na akci. Ubytování si každý z účastníků hradí sám přímo v recepci hotelu.
NOVÉ ADALBERTINUM (Velké náměstí 32, HK)
http://www.noveadalbertinum.cz
Ceny ubytování (včetně DPH, snídaně):
- jednolůžkový pokoj – 1350,- Kč/pokoj/noc
- dvoulůžkový pokoj – 1680,- Kč/pokoj/noc
- třílůžkový pokoj – 2150,- Kč/pokoj/noc
HOTEL GRAND (tř. ČSA 295, HK)
http://www.grandhk.cz
Ceny ubytování (včetně DPH, snídaně):
- jednolůžkový pokoj – 1650,- Kč/pokoj/noc
- dvoulůžkový pokoj – 1850,- Kč/pokoj/noc
Ubytování v dalších hotelech či ubytovacím zařízení si každý účastník zajišťuje i hradí sám.
Možnosti dalšího ubytování v Hradci Králové:
- Hotel Tereziánský Dvůr ****, http://www.hotelterezianskydvur.com
tel. 495 505 111 - Hotel Vacek „Pod Věží“ ****, http://www.pod-vezi.cz
tel. 495 514 932 - Hotel Černigov ***, http://amber-cernigov.hotel.cz
- Hotel Boromeum Residence ***, http://www.boromeum.cz
V Hradci Králové je k dispozici mnoho dalších ubytovacích kapacit. Při zrušení objednaného ubytování platí storno podmínky daného hotelu.
Technické zajištění kongresu
EUROVERLAG spol. s r.o.
Bolzanova 5, 301 00 Plzeň, http://www.euroverlag.cz
kontaktní osoba: Martina Ludvíková
tel. +420 377 421 040, mobil +420 724 841 047, e-mail: ludvikova@euroverlag.cz